Tervetuloa blogiini. Olen Sanna, kortteilusta ja askarteluista kiinnostunut vaimo ja äiti-ihminen. Bloggaamisen aloitin v.-14. Kiva kun tulit kurkkaamaan sivujani.
tiistai 26. elokuuta 2014
Sateisena syyskesän päivänä tehtyä (80)
Iloista tiistai-iltaa sateesta huolimatta, itseasiassa tuntuu hienolta helteiden jälkeen, nämä viileämmätkin päivät. Tämä kohokuvioitu lintu on tehty paskiksen juhlahaasteeseen, missä peräänkuulutettiin yksinkertaista, eli ei ylimääräisiä papereita. Kohokuvioitu lintunen on väritelty distresseillä ja lisäksi vähän kukkasta. Sainkin juuri lisäystä kukkavarastoon, kun osallistuin kimppatilaukseen Wild Orchidilta. Hienoa kun on niitä aktiivisia ja osaavia, jotka niitä järjestävät.
Mikä lie satakieli (79)
Tämä tirppa on leimailtu taustalle, joka on musteteltu distresseillä ja lehtisabluunan läpi töpötelty lisää mustetta ja sitten kaiken päälle suihkittu vettä ja hyvin on lintu kaiken kestänyt.
Askartelutaivaan haasteeseen (78)
Askartelutaivaalla on uusi mielenkiintoinen haaste, missä yksinkertaisuus nostetaan framille. Työ tehdään suoraan korttipohjalle ilman mitään papereita. Aiheena oli lisäksi 3 perhosta ja tässähän ne liihottelee. Korttipohja on kohokuvioitu siis perhosaiheella. Tausta musteteltu distresseillä ja perhosiin maalailin Inka Goldia.
Harmaan päivän väriläiskä (77)
Päällä oleva kukkanen on embossattu sinisellä ja musteteltu distresseillä. Ensimmäinen taustapaperi niinikään distresseillä mustetettu ja vesileimattu kukkaköynnös leimalla. Ensimmäistä kertaa kokeilin haarukkarusettia, eikä se nyt ihan poskelleen mennyt.
Joulukorttien teko alkaa nyt (76)
Saa nähdä saanko aikaiseksi myyntiin asti joulukortteja, mutta jos olet tilausmielellä, ota hyvissä ajoin yhteyttä allekirjoittaneeseen, niin katsotaan, mitä saan aikaiseksi. Samaa korttiakin voin tehdä useamman. Tässä on Heidin korttipajasta ostettu joulutähti stanssi ensimmäistä kertaa käytössä. Taustalla musteteltu distressejä ja vesiroiskeita päälle. Teksti embossattu valkoisella. Tällä kortilla osallistun KK:n joulukorttihaasteeseen.
Vielä joulukortti (75)
Heidin Korttipajasta ostin tälläisen ihanan tähtistanssin. Taustalle mustettelin distressejä ja roiskin vettä päälle. Finnstamperista tekstileimasin. Näin syksyn tullen on taas ihana sytytellä kynttilöitä ja lueskella. Anna-Mari Kaskisen runokirja kynttilän lämpöä on oiva valinta lukuhetkiin ja siitä pieni runo: "Kynttilän liekki on ovi salattuun maailmaan. Vaatimus sinne ei sovi, kiire ei ollenkaan. -Tässä ja nyt on hyvä. Ovi on raollaan. Tässä on lohdutus syvä. Sinua kuunnellaan."
tiistai 12. elokuuta 2014
Ihanaa kesäistä viikkoa (74)
Pitkästa aikaa Magnolia leimakuva, jolla osallistun KK:n Magnolia haasteeseen. Nämä leimat pitävät kyllä pintansa, vaikka nykyään ehkä metsästelen luonto ja kukka- leimoja enemmikseen.
Kirpparilta puuleimasin (73)
Tälläisen kivan puuleimasimen löysin jälleen kirpparilta ja leimailin ja värittelin sen di musteilla.Pikkukuvan reunastanssi Papruksesta. Tällä osallistun KK:n haasteeseen.
perjantai 18. heinäkuuta 2014
Ihanaa kesäpäivää (72)
Ihanaa kesäpäivää. Lämpö meitä nyt hellii ja se tuntuu kyllä tulevan tarpeeseen. Tämmöisen pikku linnun löysin Paperellasta ja siihen sopi taustalle laittaa värejä DI musteilla. Taustalla vähän aaltopahvia ja kakkupaperi, kukkia ja se on siinä.
Distresseillä väriteltyä (71)
Minulla on tullut sellainen taloudellinen näkökulma pakon sanelemana näihin askartelutarvikkeisiin, että ensin myydään vanhoja tarvikkeita kirpparilla ja niistä saaduilla rahoilla ostetaan uutta tai uutta kirpparikamaa tilalle. Persnettoa ei paljoakaan tule, niin hyvin tavara menee kirpparilla eteenpäin. Nyt olen hurahtanut musteisiin ja niillä värittämiseen, joten Distress Ink musteita tuli 4kpl ostettua lisää. Niillä on nyt väritetty tämäkin mankkutyttönen. Taustastanssi Papruksesta.
Nyt on kukkaisloistoa (70)
Tässä jälleen Distress Ink musteilla väritetty kuva. Tausta tehty samoilla musteilla niin, että leimailin muutamaa väriä alustalle ja vesisuihkettä musteiden päälle ja sitten olen painanut taustapaperilla päälle ja kuivatellut kuumailmapuhaltimella. Leimasin on Joyn. Tekstileimasin kirpparilöytöjä. Fidan kirpparilta löysin taas Anna-Mari Kaskisen runokirjan Ystävyydellä sinulle ja siitä lainaus: "Siunausta elämääsi, rakas ystävä. Johdatusta matkallesi tänä päivänä. -Siunausta tehtäviisi, töihin arkisiin, varjelusta rakkaillesi päiviin tuleviin. -Taivaan Isän suojelusta, rauhaa sydämen. Ympäröiköön elämääsi hyvyys Kristuksen."
torstai 12. kesäkuuta 2014
Sadepäivänä tehtyä (69)
Tälläisenä sadepäivänä ei tunnu yhtään kurjalta olla koneen ääressä. Tämä kissaneiti oli taas kirpparilöytöjä, samoin stanssit, paitsi ilmapallo Papruksesta.
Ystävä kuin enkeli (68)
Tällä vintage-enkelillä osallistun KK:n haasteeseen. Kesäksi taitaa jäädäkin suuri osa haasteista tauolle, mutta eiköhän sitä silti kortteja synny.
Matkalla (66)
Tässä uusi silhuettileimasin ja taustalle musteita ja vesisuihketta. Tämä kortti tuo ajatuksiin Hanna Ekolan pohdintoja:"Maailmassa on paljon isoja saappaita, joiden rinnalla omat saappaani kutistuvat lähes olemattomiksi ja jotka jalassani voin viettää vain pienten askelten päivää. Mutta vaikka en pääsisikään matkallani pitkälle, toivon että pääsisin lähelle. Lähelle itseäni ja muita. Matkan pituutta tärkeämpää on suunta ja se että yleensä saa olla matkalla ja odottaa perille pääsyä."
lauantai 7. kesäkuuta 2014
Iloista lauantai iltaa (65)
Kohta lähdetään ulkoilemaan, mutta ei tämmöisen koiran kanssa, vaan Pilleri kissan kanssa. Kyllä nyt kelpaa taas väijyä puskissa, kun on kesä. Koira ruusun kanssa voi vaikka onnitella poikaamme, joka on valmistunut ammattiin ja vielä saanut oman alansa töitä. Hieno homma nykypäivänä.
Lutunen vauva (64)
Ihanan kaaristanssin löysin Papruksesta ja muistaakseni kuva on myös sieltä. Taustapaperit Maja design Heidin korttipajasta. Sain haastevoittona ostaa 10e edestä ihanuuksia ja nämä paperit sieltä sitten tulivat mukaan. Tällä kortilla osallistun It's all about the vintage and beauty haasteeseen, jossa käytellään stansseja. Tässä on käytetty 4 eri stanssia. Ovaali kuvan leikkaamiseen, kaari yläreunan koristukseen, roikkuva sydän ja onnittelu"kukka"
Täyttä elämää (63)
Olen etsimällä etsinyt leimoista aikuisten naisten kuvia, mutta tarjonta on aika niukkaa. Artin leimoissa tietysti on, mutta maksavat vain melkoisesti. Tämä ilopilleri löytyi jälleen kirpparilta samoin kuin ihana teksti.
Kyllä joulu vielä tulee (62)
Lilin jouluisen leiman löysin KK:n kirpparilta ja kohokuviointitaskun askartelukirpparilta, molemmat tulee olemaan vielä kovalla käytöllä.Väritys promarkereilla.
keskiviikko 28. toukokuuta 2014
Mukavaa alkanutta viikkoa (60)
Nyt ollaan lomatunnelmissa, kun puolisollakin alkoi loma. Kelit ei hurmaa, mutta luonto on aivan upea vehreydessään. Tässä kuitenkin Addicted to technicsin haasteen innoittamana ehkä enenmmänkin jouluinen kortti. Punaisella embossattuja roiskeita ja muutoin hopealla ja sinisellä embossattuja kuvioita.
Voi ei talvi (59)
Tämä kortti oli tehtävä, vaikka talvi ei voisi vähempää tällähetkellä kiinnostaa, koska löysin kirpparilta ihanan Penny Blackin leimasimen.Väritys Promarkereilla. Tilasin Memoryboxin precious heartin ja lisäsin korttiin. Vaikka sitä on paljon nähty, silti se sopii korttiin kuin korttiin. Tällä kortilla osallistun KK: väritellään leimakuvia, siniset sävyt.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

