Tämän kertainen postaus onkin mammuttimainen. Joulukorttitehdas on sylkenyt suustaan melkoista tahtia kortteja. Innostus on kova kuukausien tauon jälkeen. Harmi, että uusien korttitarpeidenkin ostoinnostus on virinnyt. Kohta täytyy alkaa jarruttelemaan ;)
Tervetuloa blogiini. Olen Sanna, kortteilusta ja askarteluista kiinnostunut vaimo ja äiti-ihminen. Bloggaamisen aloitin v.-14. Kiva kun tulit kurkkaamaan sivujani.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Hero Arts. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Hero Arts. Näytä kaikki tekstit
sunnuntai 16. lokakuuta 2016
torstai 6. lokakuuta 2016
Joulutähti vellumista (224)
Tässä kortissa joulutähti on stanssattu vellumille ja keskelle laitettu hopeaniitti. Itse tykkään, että vellumista tehdyt kukat ovat herkkiä ja valkoisena juurikin joulukorttiin sopivia.
lauantai 30. toukokuuta 2015
Lämmintä lauantai iltaa (157)
Kesäistä lauantai iltaa. Oli ihanaa olla pitkällä kävelylenkillä metsässä, kun lämmin tuuli toi kaikki kesäiset tuoksut nenään. Oli niin paljon ihasteltavaa ettei malttanut kävellä kuin etana vauhtia, että ehti kaikki tallettamaan mielensä sopukoihin, Toivotaan paljon tälläisiä kelejä tulevalle kesällä. Tuokoon kesä paljon hyvää kaikille koulunsa päättäneille niinkuin meille muillekkin.
maanantai 1. joulukuuta 2014
Liljan kukka lumivalkoinen (124)
Tässäpä läjäys Hero Artsia. Heron negatiivi lilja leimasin ja taustaleimasin. Musteet ovat Archival Inkin. Kuvan reunat ja teksti embossattu hopealla.
Hopeakukka (123)
Tausta distress musteilla. Heron kukka embossattu hopealla ja tagissa käytetty Die Namicin tikkireunaista stanssia. Viime aikoina olen uudistanut stanssit niin, että koristeellisista on suurin piirtein luovuttu ja tilalle on tullut perusympyrä, neliö ja suorakaide stanssit tikkireunoilla. Katsotaan mihin mieli johtaa seuraavaksi. Onneksi on askartelukirppis realisointia varten.
lauantai 27. syyskuuta 2014
Joulukorttirumbaa (93)
Hero Artsin kukkaleimalla valkoista ja tausta di musteita. Stambendousin joulutekstileimasinsetti on löytö Suomalaisesta kirjakaupasta. Kiva kun on välillä isompiakin tekstejä.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


