Mukavaa alkavaa syksyä. Tämä postaus on jouluinen, vaikka piha elää vielä kesäaikaa ruusuineen ja liljoineen. Nyt on parasta aikaa tehdä myös kransseja. Itse en ole niitä paljon yleensäkään tehnyt, mutta nyt tekisi mieli koittaa vääntää koivunoksista ja pihlajanmarjoista sellainen. Jos onnistuu laitan kuvaa myös blogiin.
Tervetuloa blogiini. Olen Sanna, kortteilusta ja askarteluista kiinnostunut vaimo ja äiti-ihminen. Bloggaamisen aloitin v.-14. Kiva kun tulit kurkkaamaan sivujani.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Joulukortit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Joulukortit. Näytä kaikki tekstit
tiistai 5. syyskuuta 2017
Glitterikukkia (286)
Viime aikoina olen innostunut kuorruttelemaan kukkia valkohopeisella glitterillä ja sitä ostinkin ison purkin. Luottopaikka ostoksilleni on Marikan Käsitellen puoti. Hyvää palvelua ja nopeat toimitukset.
Talvista on (285)
Tämä postaus koostuu pelkästään joulukorteista, vaikka muitakin on tullut tehtyä. Niistä tulevassa postauksessa enemmän. Mutta ainakin sisältävät koristemarjoja ja sisalkuitua, joista viimeistä on metsästetty useammasta paikasta ja vihdoin on löytynytkin.
Metsäneläimiä (284)
Metsäneläimiä korttikuvissa. Vielä pitäisi ennättää sinne metsään vähän sieniä poimimaan. Kanttarellit, tatit ja suppilovahverot ovat niin herkkua.
Runo (283)
Näihin tämän kerran kortteihin ei oikein istu Anna_Mari Kaskisen viimeisimmän runokirjan runot, ne ovat niin kesää ja valoa täynnä ja nämä niin talvisia. Mutta siltikin laitan yhden runon, koska ne ovat niin hyviä. Tämä kirjasta Avarille poluille.
"Laita likoon kaikki,
ei sen enempää.
Itselläsi mitään
et voi pidättää.
Kerää helle kuuma,
surun kylmä yö,
kaipaus ja huuma,
alkaa luomistyö.
Laita likoon kaikki
vailla pelkoa.
Anna toisten ottaa
siitä selkoa."
"Laita likoon kaikki,
ei sen enempää.
Itselläsi mitään
et voi pidättää.
Kerää helle kuuma,
surun kylmä yö,
kaipaus ja huuma,
alkaa luomistyö.
Laita likoon kaikki
vailla pelkoa.
Anna toisten ottaa
siitä selkoa."
Lady Eetä (282)
On tullut katsottua Lady E:n youtube korttivideoita. Nimeä en edes yritä muistaa, miten kirjoitetaan. Jokatapauksessa niissä ei juuri korttikuvia käytetä, vaan pääosassa on kukka-asetelmat ja chipboardit ja muut koristeet.
Syksy tulla jolkottaa (280)
Tänään olin kissamme kanssa metsässä pienellä lenkillä. Vaikka aurinko paistoi, ilmassa oli selvä syksyn tuntu. Hyvä sellainen.
maanantai 21. elokuuta 2017
Joulukorttien väkrääminen aloitettu (270)
Jotain koristeita on jo tullut hamstrattua askartelukirppikseltä näitä joulukortteja varten. Samoin muutamia stansseja, vaikka niitäkin olisi jo ihan riittämiin.
keskiviikko 16. marraskuuta 2016
Iloista marraskuuta (266)
Iloa keskiviikkoon ja joulun odotukseen. Eilen olimme kaupungilla ja huomasin, että tavaratalot alkaa olla jo jouluun ja valoihin puettuja. Minulle se ei ole ainakaan liian aikasta. Kaipaan niin värejä ja valoja. Illalla piti vielä käydä ostamassa yksi lyhty ja valosarja. Nyt niitä on ripoteltu pitkin huoneistoa ympäriinsä.
Vielä on lumista marraskuuta (265)
Vielä riittää jotakin uutta tulevaankin joulupostaukseen, kun postiin on tipahtanut pari uutta stanssia. Kiva kokeilla jotain uutta, kun näitä samoja on nyt vääntänyt kymmenissä korteissa.
Tähtinauhaa (264)
Harmittaa, kun ihana kortteilukauppa Paprus lopetti kivijalkamyymälänsä. Sieltä hain aina mm. ihania nauhoja, joista tässä yksi.
Tunnelmatupa (262)
Tästä kortista tykkäsin itse ehkä eniten tässä postauksessa. Kuva on Pionin ja taustapaperi Majan. Ja perinteestä poiketen paperikukkia vaihteeksi.
Tyttöset ja koiruli (261)
Näitä kortteja on tullut vähän enemmänkin tehtyä, kun mitä postuksessa näkyy, mutta eipä niitä kaikkia samantyylisiä kannata postailla. Kyllähän se mun tyyli on ollut aika samanlainen kaikissakin tämän vuoden joulukorteissa, mutta mihinkäs sitä pantteri pilkuistaan pääsisi.
Valkohäntäpeuroja kaiketi (260)
Kortteilussa ihanin vaihe on sommitella taustapaperit kuvaan sopivaksi ja asetella koristeet. Niistä on saanut taas harjoitusta roppakaupalla tässä postauksessa, joka onkin taas mammuttimainen. Varmaan olisi parempi pitää pienemmät päivitysvälit :)
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)



















