Tämä leimakuva väritelty Inktenseillä. Maja D paperit. Mariannen stanssilla foamiranista joulutähti. Joku aika sitten ostin askartelukirppikseltä Lady E Designin joulutähtistanssit ja eilen niillä väkersin useamman kukkasen. Oli mukava saada vaihtelua kukkiin. Osallistun myös foamiranin kimppatilaukseen ja luvassa on edullista foamirania Ulkomailta. Kelpaa sitten jatkaa kukkien tekemistä.
Tervetuloa blogiini. Olen Sanna, kortteilusta ja askarteluista kiinnostunut vaimo ja äiti-ihminen. Bloggaamisen aloitin v.-14. Kiva kun tulit kurkkaamaan sivujani.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste huumorikortit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste huumorikortit. Näytä kaikki tekstit
perjantai 26. lokakuuta 2018
lauantai 11. huhtikuuta 2015
Aurinkoista kevätpäivää (153)
Elossa ollaan, vaikka pitkään hiljaista onkin ollut. Toisinaan vain täytyy laittaa harrastus hetkeksi sivuun ja sitten taas jaksaa uudella puhurilla. Tässä kuvassa pingun taustapaperi embossattu hopealla ja väriraidat tehty di musteilla. Pingu on Ameriikan ostoksia, mistä Avery Ellen setistä aiemmin onkin jo kettu näkynyt. Tekstileimasin muistaakseni on Finnstamperilta.
maanantai 1. joulukuuta 2014
Hitaasti mutta varmasti eteenpäin (128)
Mukavaa alkavaa viikkoa. Etana on aina ollut lähellä sydäntäni, sillä kun ei ole tuota kiirevaihdetta koneistossaan. Ainakaan näin harmaassa joulukuussa, kun vitamiinienkaan popsiminen ei tunnut tuovan energiaa, voi hyvällä syyllä mennä eteenpäin hitaalla vaihteella.
Tätä kaipaan marraskuussa (126)
Tässä Lawn Fawnin leimasetistä rakenneltu kortti, joka väritelty promarkereilla. Promarkerit tulikin nyt viikonloppuna myytyä, kun olen siirtynyt Inktenseihin ja kaikkia kyniä ei ole varaa pitää. Olen kuitenkin tyytyväinen vaihtoon.... ainakin toistaiseksi.
torstai 12. kesäkuuta 2014
Sadepäivänä tehtyä (69)
Tälläisenä sadepäivänä ei tunnu yhtään kurjalta olla koneen ääressä. Tämä kissaneiti oli taas kirpparilöytöjä, samoin stanssit, paitsi ilmapallo Papruksesta.
lauantai 7. kesäkuuta 2014
Iloista lauantai iltaa (65)
Kohta lähdetään ulkoilemaan, mutta ei tämmöisen koiran kanssa, vaan Pilleri kissan kanssa. Kyllä nyt kelpaa taas väijyä puskissa, kun on kesä. Koira ruusun kanssa voi vaikka onnitella poikaamme, joka on valmistunut ammattiin ja vielä saanut oman alansa töitä. Hieno homma nykypäivänä.
Täyttä elämää (63)
Olen etsimällä etsinyt leimoista aikuisten naisten kuvia, mutta tarjonta on aika niukkaa. Artin leimoissa tietysti on, mutta maksavat vain melkoisesti. Tämä ilopilleri löytyi jälleen kirpparilta samoin kuin ihana teksti.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
