Tässä Chokolate Baroquen leimasin. Leima embossattu kullalla ja väritelty Inktenseillä. Tämä leimasin on yksi suosikeistani, josta en hevillä luovu, vaikka kirpparimyynti innostus välillä viekin mennessään.
Tervetuloa blogiini. Olen Sanna, kortteilusta ja askarteluista kiinnostunut vaimo ja äiti-ihminen. Bloggaamisen aloitin v.-14. Kiva kun tulit kurkkaamaan sivujani.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Chocolate Baroque. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Chocolate Baroque. Näytä kaikki tekstit
perjantai 23. tammikuuta 2015
tiistai 4. marraskuuta 2014
Kesän kaipuuta marraskuussa (107)
Tällä kortilla osallistun Addicted to technics haasteeseen, jossa toivotaan vähän kerroksia ja yksinkertaistettua korttia. Tämä chokolate baroquen leima on väritelty di-musteilla ja valon välkettä korosteltu valkoisella aquarell kynällä.
perjantai 31. lokakuuta 2014
Koukussa Kortteihin haasteeseen tehtyä. (104)
Tänä syksynä ei ole juurikaan tullut osallistuttua haasteisiin, mutta tässä yksi sellainen. Chokolate Baroquen leimasin ja di musteilla väritetty. Tausta on mylös di-musteilla ja vesiroiskeilla tehty. Tällä osallistun Koukussa Kortteihin saksien silpuista haasteeseen.
tiistai 26. elokuuta 2014
Harmaan päivän väriläiskä (77)
Päällä oleva kukkanen on embossattu sinisellä ja musteteltu distresseillä. Ensimmäinen taustapaperi niinikään distresseillä mustetettu ja vesileimattu kukkaköynnös leimalla. Ensimmäistä kertaa kokeilin haarukkarusettia, eikä se nyt ihan poskelleen mennyt.
maanantai 28. huhtikuuta 2014
Mukavaa alkanutta viikkoa (50)
Viikonloppu mennä hurahti metsäkävelyiden , sydämen asialla dvd:n ja jäätelön voimalla. Muutama korttikin tuli tehtyä ja tässä toinen. Taustapapru on tehty siten, että leimasin alustalle muutamaa lilaa sävyä ja suihkuttelin vettä päälle ja painelin nesteet paprulle ja puhaltelin kuivaksi ja toistin. Viimeisellä kerralla rytistin paperin ja avattuani sen, kuivasin ja lopuksi silitin. Sitten sille oli helppo leimata Chokolate Baroquen leimalla kuva. Tällä osallistun KK:n väritellään leimakuvia haasteeseen, pääsiäisen värit. (pääsiäisen kirkolliset värit: violetti, musta ja valkoinen)
keskiviikko 23. huhtikuuta 2014
Tervetuloa kesäiset kukat (47)
Tämmöinen kortti syntyi KK:n haasteseen, jossa piti käyttämän pitsiä. Leimakuvassa on niin runsaasti kukkia, että värittelyä tarvitsi harjoitella ensin yhdellä mallikappaleella, josta tuli sitten hieman sekava. Yksinkertaistin värejä ja tuli parempi lopputulos. Leima on Chokolate Baroquen setistä ja ostettu Paperilohikäärmeestä.
maanantai 31. maaliskuuta 2014
Apriksen haastearvonta (31)
Ruusupuu leimasin kuuluu niinikään samaan Chocolaten leimasettiin. Olen vähän vanhentanut kuvaa rispaamalla reunoja ja laittamalla Distress Inkin vintage photo sävyä reunoihin. Kuvasta ei niin näy, mutta lehtiin olen käyttänyt koholakkaa, ikäänkuin vesipisaroiksi.Tällä kortilla osallistun Apriksen haastearvontaan, jonka aiheena on maaliskuu. Täällä ei vielä puut kuki, mutta ainakin meidän pihassa syreenissä on jo isot silmut ja siitä innostuneena ennakoin hieman kevättä tällä kortilla.
Hahtuvaisia (30)
Ihastuin paperilohikäärmeessä Chocolate Baroquen kukka-aiheiseen leimasettiin. Tässä yksi leimoista, joka nyt kortissa onnittelee äitiä, mutta kävisi hyvin myös vakavampi aiheisiin toivotuksiin. Tällä kortilla osallistun Askartelutaivaan mallin mukaan haasteeseen.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
