Korttikuvat ovat Studio Lightin, jotka ovat ehdottomia suosikkejani kortteilussa. Nauhat tuntuvat myös olevan vähän joka korttiin kuuluvia.
Tervetuloa blogiini. Olen Sanna, kortteilusta ja askarteluista kiinnostunut vaimo ja äiti-ihminen. Bloggaamisen aloitin v.-14. Kiva kun tulit kurkkaamaan sivujani.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste isänpäiväkortit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste isänpäiväkortit. Näytä kaikki tekstit
torstai 6. lokakuuta 2016
maanantai 23. marraskuuta 2015
Isänpäivää jälkikäteen (181)
Tässä Lilin nallukat pompittaa sankaria, joka meidänkin perheen isukki on. Ikinä ei tule annettua liikaa tunnustusta, joten tässä sitten ihan julkisesti kehutaan arjen ja juhlan sankariksi. Väritys inktenseillä.
tiistai 4. marraskuuta 2014
Isänpäivä kortin väkertelyä (109)
Iloista isänpäivän odotusta tai pikkujoulun odotusta tai minkä vain odotusta. Keskellä kamalinta harmautta ja tihkusadetta odottaminen tuo väsyneseen ja alavireiseen oloon toivon pilkahduksen. Isänpäivää voi viettää vaikka kortin nallukan lailla tekemättä mitään ja vain olemalla läheisten kanssa. Tämä kortti on vaihteeksi väritelty aquarell kynillä tärpätin ja stumpin avulla. Kiva oli kokeilla tätäkin tekniikkaa, vaikken mikään taituri siinä olekkaan. Taustalla Lawn Fawnin forest border stanssi Paperinauhasta. Sopii moneen korttiin.
keskiviikko 22. lokakuuta 2014
Isänpäivää odotellessa (103)
Ostin kirpparilta Sizzixin kohokuviointitaskun, joka oli mieluisa löytö. Mustettelin kohokuvioidun kartonkin syysväreillä ja stanssailin Impressions obsessionsin lehtistansseilla koristukset. Sitten vähän leipurinnyöriä ja leimateksti.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)

