Ihana Lili of the Valleyn nalle ja lumiukko ja akvarelleilla väritelty. Korttipohja ja kehykset stanssattu Crealisin stansseilla. Koristeita aika minimalistisesti verrattuna yleensä mun kortteihin.
Tervetuloa blogiini. Olen Sanna, kortteilusta ja askarteluista kiinnostunut vaimo ja äiti-ihminen. Bloggaamisen aloitin v.-14. Kiva kun tulit kurkkaamaan sivujani.
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Lili of the valley. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Lili of the valley. Näytä kaikki tekstit
perjantai 26. lokakuuta 2018
Pupu kynttilän kera 321
Tämä pupunen on jälleen kirppislöytöjä, Lili of the Valleyn. Värittelyt akvarellikynillä, joista olen todella tykännyt. Ovat paremmat kuin Inktenset. Väri jotenkin leviää pehmeämmin ja sain pakkauksen. jossa on 72 kynää, joten vaihtoehdot eivät lopu kesken.
Mäenlaskua 317
Tässä Penny Blackin riemastuttavat veijarit mäenlaskussa ja Inktenseillä väriteltynä. Korttipohja ja kehykset Crealisin. Paperit Maja D.
Poika ja koira 316
Tämän Lili of the Valleyn pojan olen väritellyt akvarellikynillä ja korttipohja ja kehykset ovat Crealisin ja juuri askartelukauppatorilta ostettu. Tänä vuonna olen tykännyt tehdä erimallisia korttipohjia, niillä saa mukavaa vaihtelua muuten samantyylisiin kortteihin.
sunnuntai 16. syyskuuta 2018
Joulukissit 296
Tässä ihana Lili of the valleyn kissapari lahjatouhuissa, muuten yksinkertaisella koristelulla. Väritelty inktenseillä ja päällimmäinen papru Scrapberryn ihanasta Winter joy paperikosta, alimmainen majaa.
Pikkumies 288
Tässä tämän kerran viimeinen postaus. Lili of the valleyn leimakuva ja väritelty inktenseillä. Majan paperit.
perjantai 15. huhtikuuta 2016
Tyttönen juhlatuulella (212)
Tässä värittelin juuri hankkimillani promarkereilla, lisäksi käytin Spectrum Noir tusseja. Nyt on taas tussivillitys vallannut, harmi vaan kun ei tuo väritys oikein vielä luonnistu. Kiva olisi päästä vaikka jollekkin kurssille, mutta eipä niitä juurikaan ole.
maanantai 23. marraskuuta 2015
Isänpäivää jälkikäteen (181)
Tässä Lilin nallukat pompittaa sankaria, joka meidänkin perheen isukki on. Ikinä ei tule annettua liikaa tunnustusta, joten tässä sitten ihan julkisesti kehutaan arjen ja juhlan sankariksi. Väritys inktenseillä.
keskiviikko 4. marraskuuta 2015
Lumileikkejä (179)
Tässä Lili of the valleyn lapsoset kelkkailee, väritys Inktenseillä. Meillä keittiön ikkuna on lasten hiekkalaatikolle päin ja kyllä tuntuu mukavalta välillä pysähtyä seuraamaan sitä innostusta ja iloa, mitä pienten ihmisten leikeissä on.
sunnuntai 11. lokakuuta 2015
Odotellaan lunta pian saapuvaksi. (159)
Tässä kelkkailee Lili of the valleyn lapsoset, näihin leimoihin olen jälleen ihastunut ja muutaman hankkinut lisääkin. Tässä pari uutta stanssiostosta. Viimeaikoina hankinnat on siirtynyt leimoista stansseihin, vaihtelu virkistää .)
maanantai 12. tammikuuta 2015
P*skishaasteeseen tehtyä (138)
Tänään on pakkanen paukkunut, joten näin lyhkäsessä hameessa tanssahtelu olisi melkoinen suoritus. Kuvasta kuitenkin intoutuneena nappaan runon matkaan.
"Mitä siitä vaikka tanssin
viimassa ja huumassa,
helmat hulmuten,
hihoja heiluttaen,
lanteita keinuttaen
toriaukealla.
Olen vapaa,
olen minä,
vuosieni summa
ja sellaisena kaunis.
Ja vihdoin
luonnonlapsi,
vaikka jo pian
harmaahapsi."
- Hanna Ekola, Aurinkovoimaa.
"Mitä siitä vaikka tanssin
viimassa ja huumassa,
helmat hulmuten,
hihoja heiluttaen,
lanteita keinuttaen
toriaukealla.
Olen vapaa,
olen minä,
vuosieni summa
ja sellaisena kaunis.
Ja vihdoin
luonnonlapsi,
vaikka jo pian
harmaahapsi."
- Hanna Ekola, Aurinkovoimaa.
keskiviikko 19. marraskuuta 2014
Terveisiä Tampereen kädentaitomessuilta (120)
Terveisiä Tampereen Kädentaitomessuilta. Väkeä oli jälleen kauhiasti, mutta kaikki korttiputiikit ehdin hyvin käymään lävitse. Mukaan tuli pastaa ja sabluuna kokeiltavaksi ja nyt kokeiltuani, olen siihen tykästynyt. Sillä saa kivoja lisäulottuvuuksia korttiin. Vesisäilösivellin oli myös uusi löytö vanhojen siveltimien tilalle ja hyvin tuntuu toimivan, vielä kun vähän hioo tekniikkaa. Kyllä korttiputiikeissa oli kiva asioida, kun palvelu oli asiantuntevaa ja ystävällistä. Tämä oli kyllä parasta kaamosajan piristystä. Tällä kortilla osallistun KK:n jouluhaasteeseen.
sunnuntai 9. marraskuuta 2014
Lilin leimalla joulukortti (111)
-Tämän kortin värittelin jälleen akvarelli kynillä ja tärpätillä. Ostin kirpparilta jo Inktensen kynät, kun olen niin jäänyt koukkuun tuohon tekniikkaan ja kynän jälkeen. Omat nykyiset kynät vain ovat aika hailut ja tosi kovat käytössä. Ostettu aikoinaan kokeilumielessä ja mahdollisimman edullisesti. No sain kyllä nytkin edullisesti laadukkaat ja vähänkäytetyt kynät. Voi onnea. Tällä kortilla osallistun myös KK:n joulukorttikisaan.
lauantai 7. kesäkuuta 2014
Kyllä joulu vielä tulee (62)
Lilin jouluisen leiman löysin KK:n kirpparilta ja kohokuviointitaskun askartelukirpparilta, molemmat tulee olemaan vielä kovalla käytöllä.Väritys promarkereilla.
tiistai 8. huhtikuuta 2014
Korttisirkuksen haasteeseen tehtyä. (38)
Keväisen kirkasta päivää. Korttisirkus haastaa tekemään kortin 1-10-vuotiaalle lapselle. Lilin leimoissa on kyllä valinnan varaa tehdä tämän ikäisille, tässä yksi. Aikanaan se lähtee toivottamaan onnea ja onnellisia vuosia eräälle pienelle tytölle Japaniin saakka.
keskiviikko 2. huhtikuuta 2014
Keväistä keskiviikkoa (35)
Keväistä keskiviikkoa. Tulossa on ihanat lempeät tuulet ja lämpenevää on tiedossa, eipä hullumpaa. Tämä puuhakas poika on ensimmäinen Lilin poika leima, sopinee myös miehelle. Tällä osallistun Koukussa korttien synttärihulinaan ja siellä olevaan jättibingoon. Eilen minua lykästi kahdella haastevoitolla ja niinhän se on, ettei kahta ilman kolmatta... näin se ruokahalu kasvaa syödessä.
keskiviikko 26. maaliskuuta 2014
Addicted to technics haasteeseen (24)
Jälleen keijuilua. Ja jälleen kirpparilöytöjä... mikä siinä on, että jotkut hurahtaa täysin kirpparitouhuun, oli se sitten askartelutavaraa, vaatetta tai muuta rompetta... ja minä nyt satun kuulumaan näihin hurahtaneisiin. Taustapaperi on tehty suihkuttamalla omatehtyä mistiä paperille ja karkealla merisuolalla imeytetty kuvioita paperiin. Tämä oli viimekertaisen Addicted to technics haasteen aihe ja tällä siis osallistun siihen.
sunnuntai 23. maaliskuuta 2014
Huoleton keijutyttö (21)
Tämän keijutytön tein Leila mumman haasteeseen, jossa haastettiin käyttämään kakkupaperia. Sitä sitten laitoin muutamaan kohtaan. Alimmainen taustapaperi on keijuaiheisesta lehtiöstä Klemmarikellarista. Kuva väritetty promarkereilla ja siipiin laitettu koholakkaa ja helmiäistä. Helmihatut paperilohikäärmeestä.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)





