Näytetään tekstit, joissa on tunniste Vintagekortit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Vintagekortit. Näytä kaikki tekstit

maanantai 23. marraskuuta 2015

Helteeseen (188)

Olen oikein odottanut, että pääsen tekemään jotain muuta kuin jouluista korttia ja tässäpä sitten hellettä varten romanttinen hattu ja matkalaukku valmiiksi lomareissua varten, vaikkapa sitten johonkin lämpimään. Kiva leimateksti on jälleen löytö kirppikseltä ja sopii varmasti kaikeikäisille naisille.

sunnuntai 11. lokakuuta 2015

Kesästä loikkaus jouluun. (158)

Pitkä tovi on vierähtänyt siitä, kun viimeksi olen blogia päivitellyt, mutta jospa nyt sen saisi jälleen käynnistymään. Paljon on kortteja syntynyt tauolla ja suurin osa niistä on jo lentänyt maailmalle. Hyvä niin, sitähän varten niitä valmistelenkin.

Korttirintamalla alkaa olla jo kova joulunodotus ja minä siinä mukana. Viime aikoina olen musteilla sörssäämisen sijasta keskittynyt näihin ihaniiiiin papereihin ja nauhoihin ja siihen, miten niitä sitten voisi sommitella, Aika perinteisellä tavalla mennään. Tässä upeita Pionin talvipapereita.

torstai 12. kesäkuuta 2014

Ystävä kuin enkeli (68)

Tällä vintage-enkelillä osallistun KK:n haasteeseen. Kesäksi taitaa jäädäkin suuri osa haasteista tauolle, mutta eiköhän sitä silti kortteja synny.

Vähän vintagea (67)

Kuva Papruksesta samoin stanssi. Taustapapru Heidin korttipajasta Maja design.

lauantai 10. toukokuuta 2014

Onnea ylioppilaalle (57)

Vaihteeksi jotain musta valkoisempaa, mutta aina pitää olla pieni ripaus romantiikkaa ja siksi vaaleanpunaista vähän joukkoon. Kuva PapurusTällä neidolla osallistun It's all about the vintage and beauty haasteeseen.

perjantai 9. toukokuuta 2014

Vintagehenkeä (54)

Tässä vanhan ajan tyyliä. Tämä vintagetyttönen on löytynyt Paparuksesta ja osallistun tällä Koukussa Korttien haasteeseen.

Onnea aikaan tulevaan (52)

Lopuksi vielä jälleen Anna-Mari Kaskisen runo: " Mitä tänään toivottaisin aikaan uuteen, alkavaan? Paljon antaa haluaisin: rakkauden kasvumaan, kärsivällisyyden kielen, ymmärryksen taitoa, hellän oivaltavan mielen, ystävyyttä aitoa. - Vielä antaa haluaisin virkistyksen hetkiä, sylillisen ojentaisin hiljaisia retkiä metsätielle, järvenrantaan, autiuteen erämaan. Piirtää saisit jäljet santaan, palaisit taas aikanaan. - Viimeisenä tahdon antaa lahjan kaikkein kauneimman. Halki elämän se kantaa. Se on siunaus Jumalan. Olkoon siunaus yllä pääsi, minne tiesi johtaakin. Koskettakoon elämääsi siipi taivaan enkelin."

sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Minusta tulee isona ballerina (41)

Tässä kortissa kokeilin Mariannen boordistanssia, jota on tullut harvakseltaan käytettyä ja mietinkin jo myymistä, mutta enpä taidakkaan. Kuva on jälleen Papruksesta ja taustapaperi on kohokuvioitu. Tällä osallistun KK:n vintage haasteeseen... minusta tulee isona...

keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Pieni askel (33)

Tämän tytön pieni askel sopii lukemaani pastori Seppo Jokisen ajatelmaan: "Pienet askeleet ovat usein tärkeitä. Uskaltautua vähitellen elämään, riskeihin ja rakkauteen"

sunnuntai 23. maaliskuuta 2014

Keväinen kuva P*skishaasteeseen (20)

Harmaata, mutta mukavaa sunnuntaita. Tämän kortin tein p*skishaasteeseen, jossa inspiroiduttiin kuvasta, jossa lintuparvi oli istahtanut puhelinlangoille. Kevättä rinnassa valitsin pääskysen kuvan, jonka olen löytänyt papruksesta. Koristeet Heidin Korttipajasta ja kirppikseltä.

lauantai 22. maaliskuuta 2014

Vauvailoa Jaanuskan haasteeseen (18)

Hyvää lauantai ehtoota. Tässä joku aika sitten kamera alkoi osoittaa uupumuksen merkkejä ja nyt sitten eilen kävimme hakemassa uuden uutukaisen. Kyllä nyt sitten kelpaa kuvia leiskautella tottumattomammankin käden. Kortista sen verran, että mikä voikaan olla vastustamattomampaa kuin vauvan tyytyväinen hymy, se kertoo, että minulla on kaikki hyvin. Tällä kortilla osallistun Jaanuskan haastearvontaan, jossa aiheena oli vintage/vauvat.

keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Vanhan ajan meininkiä (16)

Harvemmin nykyään tulee enää tehtyä korttia ilman leimakuvaa, mutta jos löytää tälläisen ihanan kuvan kevätrunon kanssa eipä siinä voi muuta, kun kortin siitä tehdä. Tämä kortti osallistuu niinikään KK:n haasteeseen.

keskiviikko 12. maaliskuuta 2014

Vintage neito (10)

Toisen kortin tein niin ikään vintagea ja siinäpä ei sen kummempaa kuin papereilla ja kukilla leikittelyä. Papereiden reunat saivat rispatun reunan saksien terästä. Tällä kortilla osallistun Korttisirkuksen haasteeseen.

Häitä odotellessa (9)

Mukavaa keskiviikko päivää ja aurinkoista sellaista.Tänään oli hyvää aikaa tehdä kortteja tai kaksi niitä sitten loppujen lopuksi syntyi. Tässäpä ensimmäinen julkaistu hääkortti ja vintagen malliin neliökortin valmistin. Sydänten reunat on silattu hopeisella kohojauheella ja ihanat "helmihatut"löysin Paperilohikäärmeestä. Tällä kortilla osallistun Askartelutaivaan vintage haasteeseen. Jospa sieltä voitto vaikka heruisi, kun kerran on jo lykästänyt.

sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Pitsillä somistettu (8)

Reippaan kävelylenkin jälkeen jaksaa taas istahtaa koneen ääreen. It's all about vintage and beauty haastaa käyttämään maaliskuun haasteessa pitsiä. Sitäpä sitten ylä- ja alareunassa. Ihania vintagekuvia olen ostanut papruksesta.