Näytetään tekstit, joissa on tunniste pääsiäiskortit. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste pääsiäiskortit. Näytä kaikki tekstit

sunnuntai 3. huhtikuuta 2016

Pääsiäiskortteja myöhässä (209)

Tänä vuonna pääsiäiskorti tulevatkin vähän myöhässä. Pääsiäinen on jo vietetty ja vappua kohti viedään. Ensimmäistä kertaa vuosiin minäkin lähettelin muutaman pääsiäiskortin lähisukulaisille. Eihän niitä kortteja kannata vaan plakkariin askarrella, kiertoon vain.

Pääsiäisen sanomaa (208)

Pääsiäisen sanomaa sivuaa seuraava runokin Anna-Mari Kaskiselta kirjasta: Jos jäisi yksi sana.

"Katso, sinä elät vielä,
sehän on jo jotakin.
Sydämesi sykkeen kuulen
niin kuin musiikin.

Katso, minä elän vielä.
Kestää saimme kaiken sen.
Yhdessä me matkasimme
halki pimeyden.

Ja kun kaipaat lohduttajaa,
apu on jo lähellä.
Sydämesi kaipuu hiljaa
on näin täyttyvä.

Suurimmankin surun alle
Isän rakkaus kurkottuu.
Syyllisyyden kaiken kuorman
kantoi ristinpuu.

Katso sinä elät vielä.
Sehän on jo jotakin.
Ilo palaa sydämiimme
hennoin askelin.

Katso, minä elän vielä.
Minä muutuin, sinäkin.
Kerran vielä ymmärrämme
kaiken paremmin. "

Kukkia ja pitsiä (207)

Tässä tälläinen runsas pääsiäiskortti. Olen paljon käyttänyt viimeaikoina koristeita, kukkia chipboard kuvioita, pitsiä ja puolihelmiä.

Omenapuu (206)

Vielä viimeiseksi tälläinen pääsiäistervehdys. Pitkä aika ei ole enää noiden omenapuiden kukkimiseen onneksi.

sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Hyvää tulevaa pääsiäisen aikaa (40)

Tämä kortti osallistuu Villakeijun huhtikuun haasteeseen, jossa perääkuulutettiin värikkäitä kortteja. Tämä on ainoa tekemäni pääsiäisaiheinen kortti, sillä enpä niitä juurikaan lähettele. Kirppikseltä ostamassani tähtistanssissa oli iloiseksi yllätykseksi nauhakuja, joka heti piti ottaa käyttöön.